Ta vare på dyrene våre

søndag 30. oktober 2011

Problem?

På fredag reiste jeg inn til Jørpeland, hvor foreldrene mine bor. Jeg hadde vært en asosial sofagris alt for lenge og måtte bryte mønsteret.



Da jeg kom dit hadde mor dekket på bordet med krabbe, og det var den beste krabben jeg har spist på lenge! Lille Mathilde satt sammen med oss en stund, ikledd det tøffe heksekostymet sitt før hun skulle på Halloween party hos en venn:)



Utpå kvelden ble det kjøkkenfest. Det er ei greie familien vår har hatt i alle år. Man henger ved kjøkkenbordet og drikker og hører musikk. Kanonkoselig:) Mor var trøtt og la seg halv 10. Men far og jeg satt oppe til kl 2. Da måtte han tvinge meg i seng xD Vi snakket om jobb, selvfølgelig, husinnredning og utvidelse, og venner:) På et tidspunkt var vi faktisk ute på terrassen for å kikke på strukturen oppe i husmøne. Hehe!




Neste morgen var det frokost og så ned i Jørpeland Sentrum. Der kjøpte jeg hårfarge, blyantspisser til eyeliner og en hjertesjokolade med "Glad i deg" på som Kristian fikk :) Vi gikk på kafe, hvor vi møtte Kristian, Arild, og et par andre i slekta.



Mor farget håret mitt kanonrødt, noe som var et show i seg selv, hehe.  Jeg klippet håret til det minste nevøen min, Simen:) Vi spiste god middag som jeg og mor laga sammen. Stekte koteletter, opphakkede stekte poteter med krydder, woka grønnsaker og bernaise saus. Nomnomnom^^ Så gjorde jeg meg klar til Halloween party for de minste oppe hos Kristians familie.

Ungene til Trond og Kate, og Cathrine og Steinar var kjempesøte i kostymene sine :D Og de hadde et drøss me gullkorn utover kvelden. Vi danset etter Smurfehits og ungene storkoste seg. Alle var flinke å kle seg ut:D Da kvelden sneik seg på og ungene var gått, var det frem med alkoholen for de eldre, og foreldrene mine kom opp:)

Jeg lærte at Kristian's navn skulle vært Janne Kristin om han hadde vært jente. Det underholdt meg lenge, hihi. Det gikk mye på Artige.no humor, spesielt U mad? og Problem? haha :D




Kanonkjekk helg :D Dog det var godt å komme hjem til kattekrekene idag:)

1 kommentar:

  1. Hehe, det va nok en bra fest det der ja :). Sliter med å komme inn her når jeg er på ipaden, får ikke opp hele teksten.... Ungene gleder seg til du kommer på lørdag :)

    SvarSlett