Ta vare på dyrene våre

torsdag 2. juni 2011

Besøk :)

Idag har jeg hatt et kanonkoselig besøk av min kjære søster Linda og den herlige jenta hennes Lilly^^ Det er ikke så ofte vi får sett hverandre så besøket var lenge etterlengtet:) Lilly hadde ikke med seg noen leker for hun regna med at jeg hadde xD helt herlig! Jeg har desverre ikke så mange barneleker, men hun fant masse bamser inne på gjesterommet mitt og fikk det travelt med å laine dem opp oppå bordet der inne:)

Både Linda og Lilly har veldig lyst på en katt, så det virket som Lilly likte at jeg har hele 4 katter hun kunne løpe etter. Hun og Saphiro så ut til å klaffe sammen. Lilly ville se film og vi satte på Løvenes Konge 3 til henne. Så fikk Linda og jeg snakket litt for oss selv. Litt om det paranormale, litt om aliens osv x) hehe. Marion kom også opp til oss og ble sittende en stund og snakke. Det var en koselig dag med kjekt selskap^^

Her er noen eldre bilder, da det ikke ble tatt noen idag :p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar