Ta vare på dyrene våre

fredag 3. juni 2011

Noah - For Dyrene Våre

Idag har jeg gitt en donasjon med penger til Noah - for dyrs rettigheter, og tenkte jeg skulle blogge litt for å "reklamere" for denne kanongode organisasjonen.

Jeg er en dyrekjær person som selv har fire katter som jeg anser som min lille familie. Det er grusomt å høre om alt det vonde som skjer med våre pelskledde venner. Og for hva? For at folk skal kunne ha en kåpe av ekte pels? For at barna skal kunne gå på sirkus og se et villt dyr utføre triks?

Et sitat fra Noah's nettside:

"Dyr lever for sin egen del, ikke for å brukes til mat, klær, eksperimenter eller underholdning."

http://www.dyrsrettigheter.no/

Er du en dyrevenn, sjekk linken ovenfor. Du kan bli medlem og gi en månedlig sum for å hjelpe dyrene. Du kan gi en enkeltgave til dem eller kjøpe produkter, eller du kan gå trinnet lenger og bli aktivist.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar