Ta vare på dyrene våre

fredag 3. juni 2011

Bytur Med Marion:)

Idag har jeg vært på shopping med Marion.          

Alt i alt var det kanskje ikke så mye jeg fant, men det var kanonkoselig. Vi var på H&M, Cubus, Indiska, Glitter, Clas Ohlsson og vinmonopolet til slutt. Jeg fikk kjøpt meg en kosebukse til, og 3 singleter, så det er jo noe. Vi var oppe på Domkirkeplassen for Marion skulle kjøpe blomster til hagen vår. Jeg er normalt sett ikke så glad i blomster, men jeg skal ærlig innrømme at det var herlig å stå der i solsteiken og se på alle blomstene og alt bylivet:) Og vi kjøpte hver vår marihøne som skal pyntes med i blomsterbedene, da den forrige marihøna vi hadde ble knust på et eller annet mystisk vis.

De skumle levende statuene så vi kjenner så godt fra Karl Johans gate i Oslo har visst kommet til Stavanger nå. Det sto to stykker utenfor H&M. Den ene skremte vettet av meg xD

Ikveld kommer Kristine til meg. Sammen skal vi prøve å være kreative med skriveriene våre^^


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar