Ta vare på dyrene våre

tirsdag 14. juni 2011

En helg med Rom og Cola, film, pizza og fjolling:)

Det har egentlig vært en ganske herlig helg. På fredagen var jeg hjemme og hadde en rolig kveld for meg selv. På lørdag dro jeg til Lene og Søren, hvor vi spiste god mat fra Fellini. Søren hadde planer om å drikke rom og spille WoW. Så jeg og Lene delte en halv flaske og koste oss i sofan^^ Det var kjekt å se Vega, Orion og Nova igjen. Så lenge siden jeg har vært der.

Dagen etter spiste vi frokost og bestemte oss for at hun skulle være med meg hjem. Vi dro til 7 Eleven, hvor vi endte opp med å kjøpe hver sin "eksotiske" flaske med drikke. Jeg kjøpte Jones, som var blå og smakte egentlig det samme som blå VK rusbrus uten alkohol. Godt de første tre slurkene. Men det var det. Lene kjøpte Firefly som egentlig smakte Peach iste, bare med mindre smak og en rar urte-ettersmak. So much for å prøve noe nytt -.-




Så dro vi hjem til meg og lekte oss et par timer med et bildeprogram. Hihi, det var gøy^^ Senere bestilte vi Biffen fra Pizzabakeren, med ekstra ALT :D  



Mens vi så filmene Trust og Thirteen. Trust var ok tror jeg :p Dreier seg om pedofili, så deler av den var grusom. Thirteen har vi vel alle sett da vi var mindre, men jeg liker den fremdeles^^



Jo, og jeg klippet håret til Lene^^ Hun ble pen < 3

Pinsemandagen gikk vel egentlig bort i å se på Sopranos :p



1 kommentar: